Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, weekendowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
Program
1. Jaki powinien być profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy - charakterystyka zawodu sprzedawcy/handlowca/doradcy klienta
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie - cechy - pochwały – korzyści produktów/usług
3. Sposoby pozyskiwania klientów - lejek sprzedaży
4. Metody i sposoby pozyskiwania klienta
5. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Dlaczego warto z nami współpracować – model: L-S-E-O
6. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem – UDI cykl doświadczeń kupującego
7. Prezentacja w...
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie - cechy - pochwały – korzyści produktów/usług
3. Sposoby pozyskiwania klientów - lejek sprzedaży
4. Metody i sposoby pozyskiwania klienta
5. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Dlaczego warto z nami współpracować – model: L-S-E-O
6. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem – UDI cykl doświadczeń kupującego
7. Prezentacja w...
Uczestnicy: | każdy zainteresowany |
---|---|
Warunki przyjęcia: | zgłoszenie |
Dyplom: | tak |
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 14 godzin | czw 10-16 pią 10-16 | 9 | Łódź |
Cena
1480 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Miejsce szkolenia
Łódź
centrum
90-000 Łódź
Polska
Tagi: sprzedawca, handlowiec, obsługa, techniki sprzedaży
Ostatnia aktualizacja: 27 maj 2016