Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | indywidualny / do ustalenia |
Tematyka: | Administracja i usługi |
Program
Witamy Serdecznie!!!!
Gorąco polecamy książkę Certyfikowanej Trenerki Moniki Gabryel - "SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE - jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych" .
- Jak kształtować w sobie pozytywne nastawienie do klientów urzędu?
- Co robić, żeby budować atmosferę współpracy i profesjonalne relacje?
- W jaki sposób reagować na skargi?
- Na co zwracać uwagę, komunikując się z klientem za pośrednictwem pism i poczty elektronicznej?
W książce zawarte zostały odpowiedzi na te i inne pytania, które pojawiają się w codziennej pracy każdego urz...
Gorąco polecamy książkę Certyfikowanej Trenerki Moniki Gabryel - "SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE - jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych" .
- Jak kształtować w sobie pozytywne nastawienie do klientów urzędu?
- Co robić, żeby budować atmosferę współpracy i profesjonalne relacje?
- W jaki sposób reagować na skargi?
- Na co zwracać uwagę, komunikując się z klientem za pośrednictwem pism i poczty elektronicznej?
W książce zawarte zostały odpowiedzi na te i inne pytania, które pojawiają się w codziennej pracy każdego urz...
Uczestnicy: | Urzędy |
---|
Książka z dedykacją autorki - możliwość podyktowania własnej dedykacji!
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 3 miesięcy | pon 8-16 wto 8-16 śro 8-16 czw 8-16 pią 8-16 sob 8-16 nie 8-16 | 9 | Częstochowa |
Cena
109 zł brutto/ całość
Miejsce szkolenia
Częstochowa
Łódzka 8 12
42-202 Częstochowa
Polska
Tagi: Obsługa klienta, książka, urząd
Ostatnia aktualizacja: 18 luty 2014