Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | blokowy |
Tematyka: | Biznes i zarządzanie |
Program
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Zgłębienie wiedzy dotyczącej skutecznej obecności firmy w Internecie oraz działań z nią związanych.
Planowanie, profilowanie i pomiar efektywności kampanii e-marketingowych
Wykorzystanie social media w działaniach marketingowych (media społecznościowe)
Poznanie zasad prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.
Nauka podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki
Zapoznanie się z prawnymi kwestiami Internetu
Moduły Szkoleniowe:
PRAWO I INTERNET
Wprowadzenie do...
Cel szkolenia:
Zgłębienie wiedzy dotyczącej skutecznej obecności firmy w Internecie oraz działań z nią związanych.
Planowanie, profilowanie i pomiar efektywności kampanii e-marketingowych
Wykorzystanie social media w działaniach marketingowych (media społecznościowe)
Poznanie zasad prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.
Nauka podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki
Zapoznanie się z prawnymi kwestiami Internetu
Moduły Szkoleniowe:
PRAWO I INTERNET
Wprowadzenie do...
Warunki przyjęcia: | Warunki organizacyjne: Termin - do ustalenia Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dz |
---|---|
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia |
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 10 | Gdańsk |
Cena
4305 zł brutto/ całość (3500 zł netto)
Miejsce szkolenia
Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
Polska
Tagi: marketing, internet, social media
Ostatnia aktualizacja: 19 maj 2018