Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
---|
Tematyka: | Biznes i zarządzanie |
---|
Poziom: | średniozaawansowany |
---|
Program
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?
• siedem niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
• zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
-najważniejsze działania kierownika na początek
-jak przygotować grunt pod pierwsze działania
• jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
2. Awans przez rekrutację wewnętrzną
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.
• możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
• co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
• pomoc nowemu menedżerowi – zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring.
3. Jak doskonalić się jako lider?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak mówić, co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.
• trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron
• jakie działania i postawy budują autorytet?
• znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
• pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów
-budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
-praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.
4. Jak stworzyć odpowiedzialny, współpracujący zespół?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się?
Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.
• jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
• praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
-naprawdę się angażowali
-brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
-ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
-mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczy, o błędach, bez ukrytych intencji
-zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień
5. Jak delegować i rozliczać efektywność pracownika?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje. A to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.
• błędy w delegowaniu
• praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
• planowanie delegowania
• w jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?
6. Jak zwiększyć efektywność rozmów z pracownikami?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami.
Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!
• motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie,
• motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej – podejście push vs pull
• motywujące przekazywanie celów
• techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika
Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania.
-STAGES
• techniki dyscyplinowania i egzekwowania
Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół ….
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?
• siedem niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
• zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
-najważniejsze działania kierownika na początek
-jak przygotować grunt pod pierwsze działania
• jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
2. Awan...
Rozwiń program
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej |
---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | | 10 | Gdańsk |
dowolny termin | 2 dni | | 10 | Gdańsk |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 600 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Miejsce szkolenia
Oddział Gdańsk
ul. Szafarnia 11, lokal F8
80-801 Gdańsk
Polska
Tagi: manager, zespół, motywowanie, budowanie zespołu
Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019