Program
Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do osób, które w swojej codziennej pracy negocjują z partnerami biznesowymi, klientami, dostawcami czy pracownikami i chcą to robić skutecznie, negocjują w imieniu firmy kontrakty i warunki umów.
Cel szkolenia:
- Identyfikowanie przedmiotu negocjacji i dopasowania najlepszej strategii negocjacyjnej w sytuacji, kiedy chcemy osiągnąć zamierzone cele negocjacyjne, a jednocześnie budować i podtrzymywać długotrwałe relacje z partnerami w biznesie,
- Przekazanie wiedzy na temat świadomego wykorzystywania poznanych metod negocjacyjnych po to, by wygrywać nie tylko kontrakty, ale wygrywać także sympatie dla firmy, zobowiązania do współpracy, długoterminowe kontrakty,
- Poprawa skuteczności w prowadzeniu negocjacji.
Program:
1. Formy, funkcje i zastosowanie negocjacji.
2. Analiza i interpretacja danych zmysłowych tekstów pisanych i mówionych – czyli oferty negocjacyjnej.
3. Komunikowanie werbalne i niewerbalne w negocjacjach.
4. Style prowadzenia negocjacji: dopasowanie stylu do sytuacji negocjacyjnej.
5. Nawiązanie kontaktu: sympatia, zaufanie, szacunek - korzystna autoprezentacja.
6. Style negocjowania:
- twardy,
- miękki,
- rzeczowy.
7. Argument ceny i ich dostosowanie do sytuacji i partnerów w zależności od sytuacji.
8. Podejście integracyjne do negocjacji:
- gry o sumie niezerowej,
- budowanie wartości dodanej.
9. Fazy negocjowania: od przygotowania do realizacji kontraktu.
10. Najczęściej popełniane błędy.
11. Znaczenie panowania nad emocjami podczas negocjacji.
12. Konflikty - ich przebieg i wpływ na rozmowy negocjacyjne.
13. Chwyty i manipulacje, trudny partner - sposoby redukowania napięcia.
14. Rozpoznawanie sposobów zachowań strony w czasie negocjacji – czyli jak sprawiać, by wyegzekwować to, czego oczekujemy od partnerów, których dobrze znamy, a nawet, z którymi jesteśmy zaprzyjaźnieni.
15. Strategie i taktyki negocjacyjne o charakterze agresywnym, budującym napięcie i presję – chwyty i manipulacje.
16. Skuteczny negocjator – cechy osobowości i zdolności przydatne w prowadzeniu rozmów.
17. Cechy psychiczne negocjatorów sprzyjające powodzeniu w prowadzeniu rozmów - testy psychologiczne.
Zajęcia mają charakter interaktywny, prowadzone są metodą warsztatową.
Słuchaczom proponujemy między innymi: „burze mózgów”, analizy przypadków, ćwiczenia indywidualne i w grupach, dyskusje kierowane, mini wykłady
Prowadzący: prof. dr hab. Zbigniew NĘCKI
Jeden z najbardziej cenionych w Polsce autorytetów w dziedzinie psychologii społecznej oraz negocjacji biznesowych. Trener z wieloletnią praktyką, komentator telewizyjny, specjalizujący się w problematyce negocjacji, komunikacji i zarządzania zasobami ludzkimi; autor siedmiu książek, w tym pięciu z zakresu negocjacji i kilkudziesięciu publikacji. Wykładowca w trakcie zajęć wykorzystuje doświadczenia zdobyte w szeroko prowadzonej działalności naukowo-badawczej i publicystycznej w kraju oraz za granicą.
PROSIMY KONTAKTOWAĆ SIĘ BEZPOŚREDNIO Z FIRMĄ BT
Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do osób, które w swojej codziennej pracy negocjują z partnerami biznesowymi, klientami, dostawcami czy pracownikami i chcą to robić skutecznie, negocjują w imieniu firmy kontrakty i warunki umów.
Cel szkolenia:
- Identyfikowanie przedmiotu negocjacji i dopasowania najlepszej strategii negocjacyjnej w sytuacji, kiedy chcemy osiągnąć zamierzone cele negocjacyjne, a jednocześnie budować i podtrzymywać długotrwałe relacje z partnerami w biznesie,
- Przekazanie wiedzy na temat świadomego wykorzystywania poznanych metod negocjacyjnych po to, b...
Rozwiń program
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 1 dni | | 10 | Bielsko-Biała |
Cena
560 zł brutto/ dzień
Koszt obejmuje: dydaktykę, konsultacje, materiały szkoleniow, zaświadczenie, serwis kawowy
Miejsce szkolenia
BT - Kursy Szkolenia Doradztwo ekologiczne
ul. Inwalidów 2c
43-300 Bielsko-Biała
Polska
Tagi: asertywność, negocjacje, pewność siebie
Ostatnia aktualizacja: 3 luty 2016