Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
---|
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Poziom: | średniozaawansowany |
---|
Program
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Kluczowe zagadnienia negocjacji.
o różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
o charakterystyka stylów negocjacyjnych
o dylematy negocjatora
2. Etapy negocjacji.
o negocjacje jako proces
o cele poszczególnych etapów
3. Przygotowanie do negocjacji.
o cel, strategia, taktyka
o przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów
o opracowanie przedziałów negocjacyjnych
4. Odkrycie interesów klienta.
o stanowiska a interesy klienta
o typy pytań
o wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych
5. Prezentacja warunków oferty.
o budowanie argumentacji
o techniki prezentacji
o negocjowanie parametrów umowy
o dochodzenie do porozumienia
o pokonywanie impasu
6. Zamknięcie procesu negocjacji.
o techniki zamknięcia
o potwierdzenie ustaleń z klientem
o dalsze działania i przyszła współpraca
7. Symulacje działań negocjatorów.
o negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
o omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
8. Obrona przed manipulacją klienta.
o brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne
o taktyki obrony
9. Perswazja w negocjacjach.
o autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu
o zasady wywierania wpływu
o pokonywanie obiekcji klienta
10. Komunikacja w negocjacjach.
o proces komunikacji
o czynniki efektywności przekazu
o kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
o negocjacje z trudnym klientem
o elementy asertywności negocjatora
11. Symulacje działań negocjatorów.
o negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
o omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
12. Podsumowanie i wnioski.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Kluczowe zagadnienia negocjacji.
o różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
o cha...
Rozwiń program
Uczestnicy: | Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów zespołów handlowych oraz osób, które w codziennej pracy negocjują z klientami i chcą uzyskać więcej |
---|
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami |
---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | | | 10 | Katowice |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 600 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Sprawdź informacje, dotyczące ceny szkolenia na naszej stronie - AVENHANSEN Sp. z o.o.
Miejsce szkolenia
Katowice
Centrum
43-500 Katowice
Polska
Tagi: negocjacje, współpraca, komunikacja, asertywność, perswacja
Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019