Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
Poziom: | średniozaawansowany |
Program
Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
• Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
• Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
• Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
• Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści dla uczestników:
• Oszczędność pie...
• Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
• Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
• Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
• Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
• Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści dla uczestników:
• Oszczędność pie...
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej |
---|---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 2 dni | 10 | Warszawa |
Cena
1082 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 300 zł
1027.9 zł z EDUKACJĄ
Miejsce szkolenia
Warszawa
Warszawa
00-695 Warszawa
Polska
Tagi: marka, logo, marketing firmy, rozwój, branding
Ostatnia aktualizacja: 2 listopad 2018