Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, weekendowy, wyjazdowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
Poziom: | średniozaawansowany |
Program
1. WSTĘP WPROWADZENIE DO TEMATU
• Wprowadzenie trenera.
• Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów).
• Główne Zasady skutecznych negocjacji sprzedażowych na podstawie doświadczeń uczestników i trenera.
• Wskaźniki siły w negocjacjach.
• Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w dobrych relacjach?
• Negocjacje ze słabej pozycji. Jak przekonać drugą stronę do siły swoich „kart”
2. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH
• Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
• Jak robić to podczas spotkania? Utrzymywanie kontro...
• Wprowadzenie trenera.
• Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów).
• Główne Zasady skutecznych negocjacji sprzedażowych na podstawie doświadczeń uczestników i trenera.
• Wskaźniki siły w negocjacjach.
• Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w dobrych relacjach?
• Negocjacje ze słabej pozycji. Jak przekonać drugą stronę do siły swoich „kart”
2. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH
• Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
• Jak robić to podczas spotkania? Utrzymywanie kontro...
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej |
---|---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 10 | Wrocław |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 500 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Miejsce szkolenia
Wrocław
Wrocław
50-001 Wrocław
Polska
Tagi: negocjacje, komunikacja, zysk, pozyskiwanie klientów, komunikacja
Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019