Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
---|
Tematyka: | Biznes i zarządzanie |
---|
Poziom: | średniozaawansowany |
---|
Program
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
• Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
• Prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady
• Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole na płaszczyźnie szef – pracownik
• Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
• Udzielać informację zwrotną
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.
• dyskusje
• studium przypadku
• ćwiczenia indywidualne i grupowe
• kwestionariusze i testy zachowań
• odgrywanie scenek/ról
• burze mózgów
Program szkolenia
1. Umiejętności komunikacyjne szefa
• Pytania i parafrazy
• Aktywne słuchanie
• Rola emocji w prowadzeniu rozmów
2. Expose szefa
• Budowanie autorytetu
• Przekazywanie zasad współpracy – forma i atmosfera
3. Codzienne rozmowy z pracownikami
• Nagradzanie
o Budowanie atmosfery
o Zyski menedżera w obszarze nagradzania
• Karanie
o Stopniowanie komunikatu
o Konsekwencja warunek konieczny
• Informacja zwrotna
o Zasady udzielania informacji zwrotnej
o Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
o Pozytywna i negatywna informacja zwrotna
4. Rozmowa jako element systemu cen pracowniczych
• Przeszkody w skutecznym ocenianiu – jak je pokonywać
• Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
• Rozmowa oceniająca – etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
• Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery
5. Delegowanie zadań
• Czynniki sukcesu w delegowaniu
• Elementy, które można delegować
• Granice delegowania
• Opory przeciwko delegowaniu
• Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
• Komunikacja w procesie delegowania
• Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
• Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
• Prowadzić r...
Rozwiń program
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej. |
---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | | 10 | Katowice |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 500 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Miejsce szkolenia
Katowice
Centrum
43-500 Katowice
Polska
Tagi: ocenianie, pracownik, konflikt, motywacja, ocena pracy
Ostatnia aktualizacja: 8 marzec 2019