Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
Poziom: | Średnio zaawansowany |
Program
Szczegółowy program oraz jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie wywiadów z uczestnikami oraz dopasowane do specyfiki ich zakresu pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności przeprowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie specyfiki pracy uczestników warsztatu.
1. Wprowadzenie do analizy środowiska handlowego.
Ćwiczenie: uczestnicy wypracują – na podstawie własnych doświadczeń oraz przedstawionych na warsztacie elementów – narzędzia i wnioski opisujące kontekst rynkowy, w którym funkcjonują ich firmy.
2. Tworzenie strategii sprzedażowe...
1. Wprowadzenie do analizy środowiska handlowego.
Ćwiczenie: uczestnicy wypracują – na podstawie własnych doświadczeń oraz przedstawionych na warsztacie elementów – narzędzia i wnioski opisujące kontekst rynkowy, w którym funkcjonują ich firmy.
2. Tworzenie strategii sprzedażowe...
Uczestnicy: | Osoby chcące wzmocnić pozycję firmy na rynku poprzez stworzenie i wdrożenie skutecznej strategii sprzedażowej |
---|---|
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami |
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 2 dni | 10 | Warszawa |
Cena
2066 zł brutto/ całość (1680 zł netto)
Wpisowe: 700 zł
1962.7 zł z EDUKACJĄ
Sprawdź informacje, dotyczące ceny szkolenia na naszej stronie - AVENHANSEN Sp. z o.o.
Miejsce szkolenia
Warszawa
Warszawa
00-695 Warszawa
Polska
Tagi: strategia sprzedaży, zarabianie
Ostatnia aktualizacja: 20 listopad 2015