Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | eksternistyczny, indywidualny / do ustalenia, korespondencyjny, popołudniowy, poranny, weekendowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama |
Poziom: | Początkujący/średniozaawansowany |
Program
Specjalista ds. marketingu zajmuje się planowaniem, realizacją oraz kontrolą działań marketingowych w firmie. Odpowiedzialny jest za działania promocyjne, marketingowe oraz Public Relations, dba o pozytywny wizerunek firmy w zarówno w jej otoczeniu zewnętrznym jak również wewnątrz przedsiębiorstwa.
Celem kursu jest wyposażenie kursantów w wiedzę niezbędną do prowadzania analiz i badań rynkowych, gromadzenia i analiz informacji marketingowej, planowania i wdrażania metod promocji i sprzedaży.
Program:
Specjalista ds. marketingu – charakterystyka zawodu.
Badania mar...
Celem kursu jest wyposażenie kursantów w wiedzę niezbędną do prowadzania analiz i badań rynkowych, gromadzenia i analiz informacji marketingowej, planowania i wdrażania metod promocji i sprzedaży.
Program:
Specjalista ds. marketingu – charakterystyka zawodu.
Badania mar...
Uczestnicy: | Kurs to wyjątkowa i niepowtarzalna propozycja dla osób, które planują pracę w działach marketingowych. |
---|---|
Warunki przyjęcia: | Przesłanie zgłoszenia, wpłata nalezności za kurs |
Dyplom: | Po pozytywnym zaliczeniu testu końcowego każdy otrzymuje certyfikat i zaświadczenie ukończenia kursu. |
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 2 miesięcy | co tydzień: pon wto śro czw pią | 10 |
Cena
220 zł brutto/ całość
Miejsce szkolenia
E-learning (szkolenie przez Internet)
Tagi: Specjalista marketingu, marketing, badania marketingowe, kampania marketingowa
Ostatnia aktualizacja: 7 lipiec 2015