Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Techniki sprzedaży |
Poziom: | Podstawowy |
Program
Dzień I
1. Powitanie oraz przedstawienie się prowadzących.
2. Ćwiczenie integracyjne Historia mojego imienia
3. Zasady uczestnictwa w zajęciach.
4. Cele i agenda szkolenia.
5. Ćwiczenie wprowadzające Najtrudniejsze momenty sprzedaży przez telefon
Komunikacja w telemarketingu
1. Ćwiczenie Rysunek ukazujące zasady skutecznej rozmowy przez telefon
2. Techniki wywierania wpływu na klimat w rozmowie z klientem: dostrajanie, parafraza, technika magicznego tak
3. Niebezpieczne słowa- spraw by pracowały na twoją korzyść.
4. Techniki zadawania pytań.
5. Aktywne słuchanie...
1. Powitanie oraz przedstawienie się prowadzących.
2. Ćwiczenie integracyjne Historia mojego imienia
3. Zasady uczestnictwa w zajęciach.
4. Cele i agenda szkolenia.
5. Ćwiczenie wprowadzające Najtrudniejsze momenty sprzedaży przez telefon
Komunikacja w telemarketingu
1. Ćwiczenie Rysunek ukazujące zasady skutecznej rozmowy przez telefon
2. Techniki wywierania wpływu na klimat w rozmowie z klientem: dostrajanie, parafraza, technika magicznego tak
3. Niebezpieczne słowa- spraw by pracowały na twoją korzyść.
4. Techniki zadawania pytań.
5. Aktywne słuchanie...
Uczestnicy: | Pracownicy działow sprzedaży i obsługi klienta |
---|---|
Warunki przyjęcia: | Zgłoszenie |
Dyplom: | Certyfikat |
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 16 godzin | co miesiąc: pon wto śro czw pią | 12 | Gdynia |
Cena
490 zł brutto/ całość
Miejsce szkolenia
Zwycięstwa
81-451 Gdynia
Polska
Tagi: telemarketing
Ostatnia aktualizacja: 3 wrzesień 2013