Program
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek
Moduły Szkoleniowe:
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
Standardy obsługi telefonicznej,
Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA
Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2
TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach
TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH
Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert
POZYSKIWANIE KLIENTA
Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
Dopasowanie oferty do Klienta
Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART
WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI
Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
Istota słów kluczowych
Język korzyści Z-C-K oraz C-K
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętnoś...
Rozwiń program
Warunki przyjęcia: | Termin - do ustalenia Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godz |
---|
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | | | 10 | Gdańsk |
Cena
4305 zł brutto/ całość (3500 zł netto)
Miejsce szkolenia
Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
Polska
Tagi: sprzedaż, obsługa klienta
Ostatnia aktualizacja: 19 maj 2018