Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Umiejętności osobiste i interpersonalne

Program

Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

WPROWADZENIE
Określenie potrzeb ucze...

Rozwiń program

Warunki przyjęcia:Termin - do ustalenia Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godz
Dyplom:Certyfikat ukończenia szkolenia

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Gdańsk

Tagi: telefoniczna obsługa klienta, obsługa klienta

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpień 2018






Dołącz do nas!