Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Umiejętności osobiste i interpersonalne |
Program
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb ucze...
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb ucze...
Warunki przyjęcia: | Termin - do ustalenia Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godz |
---|---|
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia |
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 10 | Gdańsk |
Cena
Szkolenie bezpłatne
Miejsce szkolenia
Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
Polska
Tagi: telefoniczna obsługa klienta, obsługa klienta
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpień 2018