WINDYKACJA TELEFONICZNA - Szkolenie kompetencji zaawansowanych

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Księgowość, kadry i finanse » Windykacja
Poziom:zaawansowany

Program

Gdy Klient słyszy pytanie: „dlaczego Pan nie płaci?” najczęściej odpowiada „bo nie mam pieniędzy”. Gdy jednak zapytamy zawodowego Windykatora „dlaczego Klienci nie płacą”, odpowie: „bo maja inne, ważniejsze wydatki”.

Konkurencja na rynku wierzytelności rośnie i każda firma, aby zachować płynność finansową, chce być jak najwyżej w piramidzie zobowiązań swoich Klientów. Do osiągnięcia tego celu niezbędne są inwestycje w rozwój Windykatorów, aby mogli stawać się lepsi od konkurencji.

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom wyselekcjonowaliśmy pakiet 2...

Rozwiń program

Uczestnicy:osoby zajmujące się zawodowo windykacją, osoby przekwalifikowujące się, pracownicy administracji, pracownicy księgowości itp
Warunki przyjęcia:szczegóły na stronie Architekci Windykacji
Dyplom:certyfikat ukończenia szkolenia \"WINDYKACJA TELEFONICZNA - Szkolenie kompetencji zaawansowanych

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin2 dniczw 9-17
pią 9-17
12Wrocław

Tagi: windykacja zaawansowana, windykacja telefoniczna, telewindykacja, windykacyjne, warsztaty

Ostatnia aktualizacja: 13 sierpień 2014





Dołącz do nas!